Mobile menu
Search

KUNDETILFREDSHED 2015

PostNord Scanning har fokus på at fastholde (og forbedre) kundernes tilfredshed. Derfor måler vi årligt vores kunder tilfredshed.

PostNord Scanning er meget glade for den store tilfredshed som vores kunder har med vores services. Ligeledes gælder, at næste alle vores kunder vil anbefale os til andre, dvs. en recommendationrate på > 95%

Udviklingen i kundetilfredsheden 2012-2015Kundetilfredshed 2015

Målsætningen er tilfredse kunder, dvs. at vores måling skal resultere i en score på "4" eller derover. Tilfredsheden måles på en scala fra 1-5, hvor:

  • 1 = Meget utilfreds
  • 2 = Utilfreds
  • 3 = Hverken/eller
  • 4 = Tilfreds
  • 5 = Meget tilfreds

For at sikre uafhængighed og troværdighed i analysen udføres den af Post Danmarks analyse enhed. PostNord Scanning har ikke selvstændige påvirkningsmuligheder, men får resultaterne præsenteret, således at der kan udarbejdes afledte aktiviteter og handlingsplaner.

Nyheder

Ingen nye kunder i Posten Digital før 1. februar 2018
31-10-2017

På grund af PostNords ændringer i post-sorteringssystemet er det ikke muligt at oprette nye kunder i Posten Digital. PostNord ændre deres post-sorteringssystemer for at understøtte den nye produktionsmodel, som indføres for at styrke PostNords rentabillitet.