Mobile menu
Search

KUNDETILFREDSHED 2015

PostNord Scanning har fokus på at fastholde (og forbedre) kundernes tilfredshed. Derfor måler vi årligt vores kunder tilfredshed.

PostNord Scanning er meget glade for den store tilfredshed som vores kunder har med vores services. Ligeledes gælder, at næste alle vores kunder vil anbefale os til andre, dvs. en recommendationrate på > 95%

Udviklingen i kundetilfredsheden 2012-2015Kundetilfredshed 2015

Målsætningen er tilfredse kunder, dvs. at vores måling skal resultere i en score på "4" eller derover. Tilfredsheden måles på en scala fra 1-5, hvor:

  • 1 = Meget utilfreds
  • 2 = Utilfreds
  • 3 = Hverken/eller
  • 4 = Tilfreds
  • 5 = Meget tilfreds

For at sikre uafhængighed og troværdighed i analysen udføres den af Post Danmarks analyse enhed. PostNord Scanning har ikke selvstændige påvirkningsmuligheder, men får resultaterne præsenteret, således at der kan udarbejdes afledte aktiviteter og handlingsplaner.

Nyheder

Mød os på Offentlig Digitalisering 2017
14-02-2017

Mød PostNord Scanning og Strålfors på konferencen - Offentlig Digitalisering 2017 - i Århus, den 22 og 23 marts. Vi står på stand 37.