Mobile menu
Search

SÅDAN DIGITALISERES FAKTURAER

Digital fakturahåndtering er et fundament for at udnytte virksomhedens økonomisystem mere effektivt. Fakturahåndtering baseret på automatiske eller semiautomatiske arbejdsgange giver høj effektivitet.

Fakturascanninggrundmodel DK

Workflow system

Tilsammen med vores samarbejdspartnerer på Faktura-workflow systemer er det muligt for os at lave en samlet løsning, som understøtter hele projektet. En leverandør håndterer hele pojektet.

Vi kan også indgå i en dialog med den af jer valgte leverandør af workflow systemet. Vi har lang erfaring med det og kender de fleste aktører på markedet for workflowløsninger.

Det enkle fakturaprojekt = et NON projekt.

PostNord Scanning arbejder for at gøre et Fakturaprojekt så enkelt som muligt at implementerer. Derfor har vi reduceret hele afklaringen til de følgende 5 nedenstående afklaringspunkter i vores "to do" plan.

”To do” plan - fakturaprojekt

  • Oprettelse og kommunikation af ny faktureringspostboksadresse 
  • Oprettelse af og kommunikation af Faktura e-mail adresse (PDF faktura)
  • Afklarer dataleverance af informationer fra faktura
  • Afklare om Varelinjer skal være en del af dataleverancen
  • Afklarer workflow-system og integrations-format

Nyheder

Ingen nye kunder i Posten Digital før 1. februar 2018
31-10-2017

På grund af PostNords ændringer i post-sorteringssystemet er det ikke muligt at oprette nye kunder i Posten Digital. PostNord ændre deres post-sorteringssystemer for at understøtte den nye produktionsmodel, som indføres for at styrke PostNords rentabillitet.